esmaspäev, 22. aprill 2013

Eller-Nabi alustas hooaega edukalt

"Eelmise nädalavahetusega [13.-14. aprill] algas uuesti võistlushooaeg. Hooaja avavõistluseks oli Ukranas toimunud World Ladies Cup," kirjutas Egle Eller-Nabi oma blogis.
"Võistlus  kestis umbes 3 tundi. Ma tundsin, et laval oli kuidagi raske keskenduda. Tegelikult sain sellest aru alles peale võistlust. Mulle öeldi, et tundusin laval kuidagi kurb või äraolev. Ma isegi ei tea põhjust. Aga ikkagi suutsin tulla III kohale, mis super tulemus, nii et olen õnnelik, et mu lavaline olek mu tulemust ei rikkunud," võttis Eller-Nabi võistluse kokku.


"Laupäeval, 20. aprillil toimusid Salme kultuurikeskuses Eesti karikavõistlused kulturismis ja fitnessis. Bikini-fitnessi pikkuskategoorias üle 163cm võitis esikoha kindlalt Egle Eller-Nabi Sparta spordiklubist, kes tuli ka Eesti karikavõistluste absoluutseks võitjaks bikini-fitnessis," kirjutas fitness.ee

Foto: Agnes Kallit

Lisaks võitis ta ka õhtuse Balti Matši bikini-fitnessi absoluutkategoorias.

Juba nädala pärast ootavad ees Euroopa MV.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar