teisipäev, 18. märts 2014

Laskesuusatamine

Lõppev hooaeg oli Eesti laskesuusatamise järelkasvule väga edukas. Kordaminekute üks peamisi arhitekte on aastakümneid noori tippu aidanud treener Tõnu Pääsuke, vahendab ERR spordiportaal.

Sel aastal 65-ndat sünnipäeva tähistav laskesuusatamise treener Tõnu Pääsuke on olnud aastakümneid Eesti tippude kasvataja. Kaija Parve ja Eveli Saue tippu viija sai sel aastal tunda rõõmu nii Tuuli Tominga kui Rene Zahkna kuldmedalite, kui ka segateatesõidu pronksi üle juunioride Euroopa meistrivõistlustel.

"Ma usun, et suur hüpe edasi selles spordis. Andis nagu kindlust, et võimalik maailmaklassiga võidelda. See on võib-olla kõige olulisem," ütles Pääsuke ETV-le.

"Ma usun, et meie iseseisvuse järgi, mis ma olen nüüd tööd teinud, on see kindlasti üks parimaid ja on andnud iseendale ka kõvasti innustust juurde, et see pooleli ei jääks," sõnas Pääsuke.

Ja taas põhiküsimus, kuidas seda andekat põlvkonda toetada. "Ma ei näe küll praegu, et keegi nii väga suure rahakotiga kuskilt juurde sõidab ja tuge annab. Põhiline tugi on lapsevanemad ja siis need sponsorid, kes on juba aastaid toetanud."

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar